Zerbo
Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: Nie 21:41, 15 Maj 2011 Temat postu: Shillien Templar |
|
|
Poradnik Shillien Templar mojego autorstwa. Aktualny aż do freyi.
Napiszę troche dłuższą wypowiedź z racji tego, że w tym temacie nie mogę wkleić tylko linku; prawdopodobnie potrzebuję do tego uprawnień administratora lub juniora admina :}
Mam nadzieje, że komuś się przyda. Sk to bardzo potężna broń w rękach ogarniętego gracza. Miłej lektury
Shillien Templar
STR: 41 DEX: 34 CON: 32 INT: 25 WIT: 12 MEN: 26
Dark Fighter -----> Palus Knight -----> Shillien Knight ----> Shillien Templar
[link widoczny dla zalogowanych]
Shillien Templar jest " tankiem " mrocznych elfów. Nosi cięzką zbroje wraz z mieczem. Posiada 4 kubiki znacznie ułatwiające pvp.
ST jest mieszaniną dobrego dd i tanka. Ma też skille magiczne i debuffy które są efektywne na pvp. Postać bardzo trudna do ogarnięcia w prowadzeniu i doborze tatuaży .
Mamy najmniej hp spośród tanków, co nadrabiamy sporym damage. Do 80 lv jesteśmy bardzo wrażliwi na stuny.
Sprzęt
B grade: (52-60)
Armor: Avadon set(dostępny w luxury shopie a Giran za kryształy), można też jeszcze biegać jak się ma w Full Plate secie.
Weapon: Kashenberg + focus (z Luxury shopa w Giran za kryształy), choć znów polecam oszczędzić i biegać w shadow/common.
Jewel: Black Ore set (najlepszy zdecydowanie i najłatwiej dostępny, lecz trzeba juz składać samemu).
A grade: (61-75)
Armor: Tallum lub Majestic set (najlepsze na pvp i exp)
Weapon: Dark Legions Blade + critical damage, lecz polecam w commonie lub tallum blade + haste byle wyexpić jak najszybciej postać do trzeciej profki.
Jewel: Majestic set, najłatwiej dostępny na każdym rynku (zarówno cały jak części + recki), niektóre serwery mają dostępny Phoenix set za grosze na rynku z którego można skożystać. Polecam również pozostać przy BO secie i zaoszczędzić kasę na matsy/części do S gradowego.
S grade: (76-79)
Armor: Imperial Crusader set (lecz to jakaś pomyłka odejmująca DEX klasie która z niego czerpie największą siłe), wielu jeszcze używa Talluma najlepiej na +6, który na kronikach gdzie nie ma elementów jest o wiele lepszy od IC.
Weapon: Forgotten Blade + haste/focus (health jest zbędne)
Jewel: Tateossian set (prosty do zdobycia szczególnie, że recki można zdobyć z łatwego questu na Hot Springs)
S80: (80-81)
Armor: Moirai Cuirass Set(STR +2; CON -2; When equipped: Atk Power +4.26%, Atk. Spd. +4%, Resistance to Damage Magic +2%, Resistance to Stun Atk. +50%, and resistance to fire/water/wind/earth attributes +3. Opens cloak slot)
Weapon- Icarus Sasword Focus
Jewel: Dynasty set
[color=#00ff33]Dodatkowo każdy mroczny tank powinien posiadać:
- Luk S grade i wyżej + focus (wcześniej się nie opłaca nawet wydawać pieniędzy i ryzykować nadwagi)
- Koszulkę S grade + 4 + CP ( do zdobycia w fortecy i zamku quest ,,awl under foot", koniecznie wbić na min +4 żeby korzystać z bonusu. (Można jeszcze bonus MP i HP lecz CP daje najwięcej i jest najbardziej przydatny)
- Bransolete S grade (jak wyżej do zdobycia w dungeonach dająca 4 sloty na talismany)
- Przydatne talismany (To głównie sprawdza się na olimpiadzie lecz w polu przydają się również, za quest itemki z dungeona można zakupić losowy talisman)
- Na Graci można zrobić jednorazowy Quest na specjalną bransolete dającą sporo do udzwigu
- Od Graci również można posiadać Peleryny oraz paski dające różne efekty.
- W zamkach można zakupić u specjalnego NPC rezydentialne koronki dające dodatkowe skile (stun resist)
- magiczną broń z dark
Atrybut: wind, earth, dark
Dye:
- -4 int +4 wit +5 dex(różne ustawienia z różnymi setami. Jeśli mamy set dający str odejmujemy od niego np. 2 str i od cona 3 -na wysokim lv)
Epiki:
Tu mamy najmniejszy kłopot, ponieważ każda epicka biżuteria jest idealna dla naszej klasy ponieważ w każdej jest jakiś efekt który posiadamy lub skorzystamy z niego(
wiadomo, że każdy by chciał najlepszą lecz to nie jest takie łatwe)
Skille z sub :
Tu mamy bardzo duży wybór kombinacji i możliwości, polecam :
- Warrior class: Counter haste (15sek +do atk speed)
- Enchanter class: Counter celestial( na 5 sek niezniszczalni jesteśmy)
- Warrior/Summoner class: CP/Resist Trait/Counter Spiryt,( bonus do cp/resist na większość debuffów w tym na stun/15sek + atk speed, power, casting, magic power)
- ewentualnie +30 crit rate z daggera
Skille :
-Agression: Skil prowokujący przeciwnika do ataku nas, który na kilka sekund nie może zmienić targetu [Power]
-Aura of Hate: masowy skil prowokujący pobliskich przeciwników do ataku [Power/Defense]
-Sting: zadaje dmg i powoduje status Bleed, zadajacy dmg w odstępach czasowych [Chance]
-Symbol of Defense: masowa bańka zwiększająca def i m.def na osoby w jej zasięgu (trzeba posiadać Battle Symbol do kupienia w Ivory Tower)
-Confusion: zmienia target (niestety nie działa na graczy lecz idealny jak gonią nas moby można zmienić im target na przeciwnika jak się ma szczęście i sporo sobie ułatwić walkę)
-Power Strike: słaby skil z początkowej profesji, zbędny na wyższym lvlu.
-Mortal Blow: kolejny zbędny skil z początkowej profesji.
-Power Shot: jak wyżej niepotrzebny skil na wyższym lvlu.
-Summon Vampiric Cubic: wzywa cubica , który zadaje dmg przeciwnikowi I zwraca nam 100% wartości tego dmg w postaci życia.[Power]
-Summon Phantom Cubic: wzywa cubik obniżający p.atk, p. def, ATK. Speer przeciwnika [Power]
-Summon Viper Cubic: wzywa cubic powodujący status Poison, zadający dmg przeciwnikowi w odstępach czasowych, nieuleczalny w żaden sposób [Power]
-Drain Health: czar zadający mocny dmg I zwracający 20% obrażeń w postaci życia nam [Power]
-Life leech: czar zadający słabszy dmg I zwracający 80% obrażeń w postaci życia nam [Sap]
-Attack Aura: 20min buffek zwiększający p. atk o 12%(odpowiednik might lvl 2)
-Defense Aura: 20min buffek zwiększający p.def (odpowiednik shield lvl 2)
-Ultimate Defense: na 30sek zwiększa nam p. def i m. def oraz szanse na zdebuffowanie nas [Decrease penalty]
-Deflect Arrow: 20min buffek zwiększający odporność na ataki z luku/kuszy [Cost]
-Magic Mirror: 5 min buffek dający 30% szansę na odbicie magii debuffujacej przeciwnika i około 10% szanse na odbicie tez fizycznych debuffów.
-Vengeance: na 30sek zwiększa nam p. def i m. def oraz zmniejsza szanse na ataki cancelujace buffy wymierzone w nas plus powoduje efekt Aury of Hate [Decrease penalty]
-Iron Shield: 5 min buffek dający możliwość aktywowania się warunku zwiększającego nasz def. tarczy
-Shield of Faith: na 15sek zwiększa p. def i m. def oraz absorbuje 90% jakiegokolwiek dmg , działa na całe party [Time]
-Anti Magic Armor: na 30sek zwiększa m. def o 5000.
-Pain of Shilien: 1min buffek, który ładuje się gdy nam zadają dmg (1 lvl: zwiększa crity, 2 lvl: dodatkowo zwiększa siłę ataku elementu Wind+20, 3lvl: dodatkowo zwiększa efekt vampiric rage i umożliwia użycie skila Spiryt of Shillien)
-Corpse Plague: z zabitego moba powoduje masowy status Poison, działa tylko na moby.
-Freezing Strike: magia zadająca dmg I powodująca status Slow spowalniający przeciwnika [Chance]
-Power Break: magia obniżająca p. atk przeciwnika [Chance]
-Hex: magia obniżająca p. def przeciwnika [Chance]
-Poison: powoduje status Poison zadajacy dmg w odstępach czasu
-Lightning Strike: magia zadajaca dmg i powodująca paraliż na 10sek. Obniża speed, atack speed, casting speed o połowę .Na kolejne 15sek po tym czasie.[Chance]
-Touch of Death: skil cancelujacy do 5 buffków oraz zbijający CP o 90% i zmniejszający max Cp o te 90% plus zmniejsza % z heal i zwieksza szanse na debuff o 30%. [Cost]
-Shield Bash: powoduje stun na 2sek I ma szanse na zbicie targetu [Chance]
-Judgment: zadaje dmg, oraz zmniejsza siłę critów przeciwnika, plus zmniejsza odporność przeciwnika na ataki ,,melle” [Modify critical]
-Arrest: unieruchamia przeciwnika na 10sek [Chance]
-Banish Seraph: powoduje lethal lub status fear na anioły (dobry na szybki exp postaci) [Chance]
-Spiryt of Shillien: zwiększa na 1min o 30% atk. Speed, speed oraz p. atk, zwieksza crit rate o 100(miecz) I crit power o 100(blunt) oraz efekvampirica +40%, działa na całe party.
-Common Craft: pozwala na uzywanie common craftu (np robienie różnego rodzaju dye, potek i akcesoriów, recki dostępne z łowienia ryb i Clan Halli)
-Guard Stance: zwiększa p. def lecz konsumuje mp podczas użycia tego skila (toggle) [Power]
-Shield Fortress: zwiększa def tarczą lecz konsumuje mp podczas użycia skila (toggle) [Power]
-Fortitude: zwiększa odporność na stun iparaliż lecz zużywa mp podczas uzycia skila (toggle) [Power]
-Weapon Mastery: zwiększa p. atk uzywając broni z początkowej profesji
-Armor Mastery: zwiększa p. def nosząc heavy Amor i p. def i eva. Nosząc Ligot armorz początkowej profesji
-Shield Mastery: zwiększa def i szanse na def tarczą [Defense]
-Sword/Blunt Weapon Mastery: zwiększa p. atk używając miecza lub blunta [Swiftness]
-Heavy Armor Mastery: zwieksza p. def i obniża doznawane obrażenia z critików gdy się nosi heavy Amor [Power]
-Create Common Item: pozwala na wpisywanie recek z common itemami do lvlu 9 max
-Magic Resistance: zwiększa m.def [Power]
-Focus Mind: zwiększa regeneracje MP [Power]
-Lucky: zapobiega Death Penalty jak się ma lvl 9 i niżej
-Wisdom: zwiększa odporność na statusy Sleep, Hold i ataki mentalne [Power]
-Health: zwiększa odporność na statusy Poison I Bleed [Power]
-Shadow Sense: zwiększa accuracy gdy zapada noc
-Cubic Mastery: pozwala na wzywanie 3 cubików naraz
-Final Fortress: zwiększa p.def jak spada życie nam do niskiego poziomu [Power]
-Aegis: pozwala na obronę tarczą 360%
-Knighthood: zwiększa p.def I def tarczą gdy się nosi heavy armor [Power]
-Divine Insporation: zwiększa ilość buffków jakie możemy naraz posiadać
-Summon Smart Cubic: wzywa cubica który ściąga każdy rodzaj debuffa z nas i powoduje inne efekty (agro + dmg)
-Archers Willl: zwiększa crit, accuracy i siłę oraz zasięg gdy się używa łuku
-Fighters Will: zwiększa siłę, crit, atk speed gdy się używa broni krótkiego zasięgu
-Deflect Magic: 20 min buffek zwiększający odpornośc na magie
-Sixth Sense: zwiększa evasion gdy HP spada poniżej 30%
-Protection of Rune: zwiększa m.def o 15% i szanse na jego dalsze zwiększenie gdy nas biją i odporność na atrybuty
-Protection of Aligment: zwiększa tendencje na elementy i gdy nas biją szansa na zwiększenie m.def i odporności na elementy
-Protection of Elemental: zwiększa odporność na elementy oraz szanse na dalsze zwiększenie tej odporności i m.def gdy nas bija
-Vanguard:, P. Def. jest zmniejszony o 17%, a P. Def. tarczy o 50%. .
transformacja pozwalająca na używanie dual mieczy i nowych skili
-Shield Deflect Magic: przez 8 sek daje szanse na odbicie każdego rodzaju magi na przeciwnika (zarówno debuffów jak I obrażeń) 30% magia
Expowiska:
Podałem miejsca, w których miło i szybko expiłem( każdy może mieć inne)
1-5 - wioska startowa
5-15 - Talking Island
15-20- okolice Dion
20-30- Ant nest
30-36- hardin private academy
36-40- pailaka
40-52- enchanted valley, 53 enty
52-56- frozent labirynt, kółeczko( wilki, graulce)
56-62- fod, szczególnie gdy są pajączki i ważki
62-78- woa, sv, mos, DO (szczególnie gdy bijesz tylko nephile i aniołki; szybki sposób na aa)
78+,85- hb, cod, gc
Olympiad :
Zestaw bufów: ww,haste,berseker, focus(ew inny), dw i selfbufy: p atack i p def
Warto mieć broń z btb i mental.
Według mnie walka sk powinna być jak najszybsza.
Jeżeli mamy skille z 83 lv korzystamy z nich. Walka jest wtedy o wiele łatwiejsza.
Polecam też wbić pvp w broń na cp i do armoru: zmniejszy speed i p atack rywala.
Walka
Kubiki do oli: Summon Smart Cubic, vampiric cubic>viper, phantom cubic.
Na oli warto przed walką właczyć vanguard-> boost morale a następnie powrócić do poprzedniego stanu sprzed przemiany. Mamy już 150 crit rate, 30% mocniejsze krytyki i
8 accuracy(co przydaje się na daggerów)
Warto mieć załączone : guard stance, shield fortress oraz gdy walczymy z profesjami posiadającymi dobrego stuna(sk i tk akurat mają słabego)- fortitude (resist stun i
paraliż; który często obniża wejścia paraliżu sb' +30)
Powinniśmy również odpalić iron shield i magic mirror który odbija niektóre debuffy i broni nas przed nimi.
Gdy walka już sie rozpocznie warto odpalić shield deflect magic- jest szansa że damage wroga zostanie odbite tak jak sleep fear itp. na magie jest to 30%
ST vs tanki
St vs Da
U Da- zabijamy na początek panterke( może zdjąć nam 1 buffa)
Wrzucamy na przeciwnika toda licząc że wejdzie.
Warto też zrzucić judgment, stinga i jak będzie okazja poison .W te 25-30 sek da powinien mieć o 3 k pkt życia mniej.
Wrzucamy hexa break power oraz bijemy z regularów wrzucając basha żeby przerywać ataki i stuny wroga.Jeżeli wejdzie z effektem mamy 2 sek w promocji.
Co do ud polecam odpalić pierwsze 15 sekundowe gdy przeciwnik zjedzie nam cp i z 20% hp.
Nigdy nie odpalamy 1 ud na 20% hp bo ta walka się szybko skończy.Jeżeli jest cięzko reszta ud. Przy ud przeciwnika warto odbiec i wrzucić lighting strike który może wejść i zatrzymać przeciwnika na 15 sekund.
Trudna walka z racji szansy 20-30% damage powrotnego.
U tk-oczywiście tod
Po 80 lv nie opłaca się wrzucać debufów bo kubik i tak je ściągnie. Warto od czasu do czasu stunować bo smart budzi się co kilka sekund.
Głównie tu bijemy z regularów i liczymy na krytyki.Gdy odpali ud robimy to samo i bijemy.
z pallem- tu jest walka bardziej skomplilowana.Gdy ma summona ubijamy najpierw feniksa. Pall może na początku walki odpalić AI i walka jest nasza. Wrzucamy te same
debuffy co na da i wrzucamy agro hate, szczególnie często wtedy gdy pall zejdzie poniżej 50% hp przez co może nam wrzucić tola.
z sk- gdy ogarniemy swoją postać to znamy jej mocne i słaby strony.
Wygra ten kto jest bardziej ogarnięty i ten kto ma większe szczęście.
Z tankami warto na mniejszych lv(jeśli nie mają biżu s) wrzucić arrest i podrainować.
ST vs nukki.
Wrzucamy toda.
Tuż przed rozpoczęciem walki polecam wrzucić shield magic deflect a następnie po hicie, dwóch wrzucić ud shield faith. Tutaj tylko pozostaje stunować wbić stinga a
judgment uzywać jako skilla ofensywnego do damage, walimy z regularów. Jeżeli zacznie uciekać a my jesteśmy na ud wyciągamy łuk i liczymy na kryta.
U sorka i sps uważamy na cancela. Z necro na shield faith ubijamy summona i później bijemy właściciela. Lub też można odrazu bić nuka.
Walka prosta chociaż sk jako jedyny tank nie posiada selfbufa na m def.
ST vs łucznicy
Prosta walka. Wrzucamy na siebie deflect arrow.
Wrzucamy hexa agro i bijemy z miecza. Jeżeli przeciwnik kituje i nie udaje nam się do niego dobiegać wrzucamy arrest, jeżeli nie wejdzie walimy z drainów i
błyskawicy,co dziwne z łuku też.
ST vs dagger
Tu nietypowo bierzemy buffy: accuracy,haste,berka,focus,dw.(dlaczego nie bierzemy ww? Otóż dlatego że dagger nie zrobi nam krzywdy z dystansu) Pasyw armor+judgment=
-70% sily blowów
Jako czarny elf mamy blok tarczy z wszystkich kierunków. Czekamy aż dagger użyje shadow steep i bijemy. Zaczynamy od toda(lub można go nie wrzucać). Często stunujemy
nie dajemy się zachodzić, wrzucamy hate agro hex i bijemy jak najczęściej ze stinga i judgment, ponieważ to one stanowią w tej walce główny damage z racji evasionu daggerów. Można jeszcze wrzucić fortitude na bluff który ma mały land rate na nas .Walka prosta.
ST vs Destro
Jeżeli się zbije na początku walki-prawdopodobnie wygramy mając aż 3 ud.
Walka bez zbicia:
Wrzucamy toda hexa stinga judgment agro hate i bijemy. Polecam pierwsze ud wrzucić gdy stracimy całe cp.W połowie hp destrucha można rzucić power break. Gdy destro zbije się na frenzy odpalamy kolejne ud i klepiemy.
Jeżeli wrzuci gusta wrzucamy arrest i nuke mode on.
Gdy zaczyna uciekać warto wyciągnąć am lub łuk. stun i arrest to kiepski pomysł przez pierwsze minuty walki, ponieważ szansa wejścia w destro(lionheart) jest bardzo niska.
ST vs pp,ee,ee i bish
Tutaj walka jest bardzo trudna z racji heala i nuka w broni.
Na początek walki wrzucamy toda żeby obniżyc mu cp i przede wszystkim siłe heala.
Wyciągamy łuk bo przeciwnik i tak będzie uciekał. Podstawą jest tu magical mirror, który odbija 30% debufów; w tym wysysanie many.
Wrzucamy hexa i ciągle trzymamy przeciwnika na agro. Walimy do oporu z łuku. Możemu pokusić się tez o walke z mieczem z boost morale i liczyć że wejdzie arrest bash (stun) i kryty.
ST vs bd,sws.
Tutaj walka jest bardzo prosta. W bd stun wchodzi jak w masło i raczej nie ma problemu.
Głównie wrzucamy hexa break power stinga judgment i stunujemy. Jeżeli włączy ud robimy to samo i bijemy.Jeśli przegraliśmy z sws- polecam skasować konto.
ST vs summonerzy.
Tutaj walka wygląda dość kiepsko, szczególnie z elemental summonerem. Dlaczego? Ponieważ ma on klątwy na wojowników i gdy wrzuci ud na konika może ten dalej nukować. w
80 lv summonera nie wrzucamy hexa power breaka itp.
ST vs ES.
Według mnie najtrudniejsza walka.Wrzucamy toda na summona. Nie wrzucamy hexa power breaka i innych debufów. Bijemy z regularów.
Wrzucamy agro stinga i bijemy. Staramy się trzymać summona na stunie.
Ud radze po stracie cp -shield faith.
Liczymy na kryty i bijemy z regularów. Gdy summon dostanie od pana ud również odpalamy ud i bijemy właściciela z łuku agrując go.
ST vs warlock
Wrzucamy tod na summona. warlock ściąga haste ww i daje klątwe.Z odrobiną szczęścia walka jest nasza. Gdy summon ma ud wyciągamy łuk bijemy w właściciela i rzucamy agro. Jeżeli nie przyniesie to efektów dobijamy summona po ud.
ST vs PS.
Ten summoner wali z nuków co utrudnia sprawe.Najlepiej odpalić w początkowej walce ud na 15 sek żeby wypruł się z many .Wali równiez z błyskawicy i stunuje tak jak es.
PS ma mniej hp od innych z czego łatwiej go zabić gdy summon stoi na ud.Łatwa walka. Szansa wejścia w nas stuna zależy od naszego współczynnika men.
Podkreślam że walka z summonerami jest łatwiejsza jeśli mamy sos.
ST vs warlord
Tutaj uważamy na stuna, wrzucamy toda i klepiemy. Warto odbiegać i kitować lub drainować
Wrzucamy hexa break power wszystko co mamy.
ST vs Glad/Tyrant
Tutaj walka jest bardzo ciężka z racji riposte stance.Glad/Tyr będzie przeważnie w walce uciekał i bił z dystansówek.
Polecam uzyć lighting strike żeby go zablokować. Tyrek ma dużo evasion więc bijemy też ze stinga i judgment. . Wrzucamy power break hexa agro i hate. Ud polecam pozbyć się szybciej niz w walce z tankami, gdyż glad może 3 k hp zniszczyć 2-oma skillami. Walka trudna.
Niektórych może irytować odbijanie hitów, debufów z riposte stance....
ST vs ol/wc
Podstawą jest tu magical mirror.
Wrzucamy toda hexa agro hate i bijemy.OL ma toogle na p def tutaj sytuacja wygląda gorzej niż z wc.Liczymy na krytyki i basha.
ST vs kamaele.
Z kuszczniczką nie ma problemów. Uważamy na dublera tylko. Wrzucamy deflect arrow i bijemy. Walka musi skończyć się szybko w razie gdy alabastera nie umiemy dogonić wyciągamy łuk ale nigdy am bo kuszniczka ma pranaah skill na m def.
ST vs berk
Cały czas stunujemy wrzucamy agro hate. Można się pokusić o hexa i power break z którego kamael i tak się uwolni. Walka łatwa. Odpalamy fortitude, guard stance, fortress .
Jeżeli odpali ud uciekamy to samo gdy zdejmie broń.Nieogarniety berk na ud będzie szarżował przez co wypali sobie całą mane.
ST vs SB.
Walkam cięzka szczególnie gdy zje nam buffy. Podstawą jest tu skill fortitude i bash. Pamiętamy też o rootowaniu. Gdy ucieka walimy z łuku lub w ostateczności z am. Ud nie polecałbym w tej walce, gdyż raczej nam go zabierze. Walka trudna.
ST vs Krasnale.
Tutaj walka jest trudna, u maestro zabijamy maszyne.Wrzucamy hexa, power break, poison, stinga i bijemy.
Dodam jeszcze że taki kraś ma jakieś 20% mniej p def od nas i tyle samo p atack i znacznie więcej hp.
Uważamy na stuna wrzucamy toda hexujemy liczmy na krytyki. Korzystamy z ud.
Filmiki z udziałem SK:
Emucjonująca walka sk vs palladyn:
http://www.youtube.com/watch?v=O9nbEVCIrgo&feature=related
Tutaj z tk;]
http://www.youtube.com/watch?v=8QX28QeK79w&feature=related
Inne:
http://www.youtube.com/watch?v=quPHSS73tiE&feature=related
Część skopiowana z poradnika Malekitha - skille
Copyright © 2011 Torus(Zerbo,Alvaro,Faust)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zerbo dnia Pon 23:51, 13 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|